DOSTUM BİR MALİ MÜŞAVİR OLARAK derim ki; yürüdüğün yolda devam et ancak amacın mali müşavirlik ruhsatı almak olacaksa... şimdi stajnı başlatsan açıköğretimden iktisat ve işeletme fakultesi mezunu olursa veya öyle isen 3 sene staj döneminden sonra da takıntısız yeterliliği geçersen malimüşavirsin. bu süre içinde de mesleği öğrenmeye çalış 30 lu yaşlarında güzel ekmek yersin dostum... şimdi alınacak bir karar bütün hayatını etkilicek eşindne belkide ilerleyen zamanlarda boşanabilirsin kız arkadaşından ayrılabilirsin ama meslekl edindiğin bir işi birde seviyorsan ömrü hayatın boyunca ekmek yersin.... mesleğin kendi içinde de ek kazançları var birlikişilik gibi danışmanlık gibi rapor vb gibi
birde yeterli potansiyel yakalayıp ofisini açarsan dediğim gibi güzel ekmek yersin 30 lu yaşlarında fikirlerin düşüncelerin şimdikinden çok farklı şekilde gelişecek Meslek edinebileceğin bir konu için kimseyi önünde engel kılma... bırak yanından giden gitsin kalanla devam et yoluna. Ama önemli olan mesleği sevip sevmemen bu mesleği sevemezsen sevmezsen yapamazsın dostum.. birde sana ufak bir tüyo süreç içinde finansal raporlama konusunda uzmanlaş... ne diyor şair NE YAPARSAN YAP AŞK İLE YAP....
SELAMETLE İNŞALLAH