Çok dert etmeyin bence ya, Sizi aşağılamamış bence. Maaşı küçümsemiş haklı olarak.

Maaşının artacağını ve hep bu şekilde kalmayacağını söylersen konu çözülür herhalde.

Ekonomi kötü herkes bir şekilde ileriyi düşünüyor. Toplumda erkek eve bakar mantığı olduğundan maddiyat biz erkeklerin sırtına biniyor.

Evinizde yoksa o maaş ile elbette geçinilmez. Ev varsa aç-tok idare edilir anca.

Aileside kızının zorluk çekmesini istemez.