Merhabalar,
daha önce başıma gelmedi veya problem olduğunda 5 - 10 dakika içerisinde çözülebilecek bir şey oluyordu sorunu çözemedim. sisteme kayıt olan kullanıcılara mail onayı gitmesi gerekiyor fakat gitmiyor yandex veya web mail üzerinden denedim yine de sonuç alamadım phpmailer güncelledim, ok işareti ile gösterdiğim kısmı /usr/sbin/sendmail olarak da ayarlasam sonuç alamıyorum smtp_host kısmı smtp.yandex.com.tr veya web mail kullanacaksam mail.xxxsiteadresi.com olarak ayarlıyorum keza portları da öyle şu smail_path noktasında kafam karışmış durumda acaba orayı mı yanlış ekliyorum.

kafamı çok açtı sendinblue apisini entegre ettim şuan sendinblue üzerinden gönderiyorum mailleri.