Ayrıl diyenlerin tepkisinin abartı olduğunu düşünüyorum. Kız arkadaşın bence gayet mantıklı konuşmuş, değer verip seni ve sizi düşünmüş.
Değer vermeseydi ve asgari ücreti sorun etseydi zaten çoktan hayatından çıkarırdı seni. İşler ciddileşince sorun yaşayacağınız için şimdiden yön göstermiş.