Hayatının hatasını yaparsın bende muhasebedeydim stajyer olarak girdim beni çok sevdiler staj bitti işe aldılar devam ettim sonra arkadaşlar üniversite okuyalım boşverelim serbest muhasebeci olup ne yapacağız falan dediler işten çıktım defalarca aradılar gel diye gitmedim üni bitti bomboş kaldık keşke gitmeseydim ordan diyorum hep kendime diğer arkadaşlarım çıkmadı halen de ordalar çalışıyorlar ne güzel