Üniversite okunsan kpss çalişsan atanamazsan nolcak meselen asgari ücret olmamali zaten sen işi tam olarak öğrendiğinde fazlasını da alırsın bu yaşta bi işi öğrenip meslek sahibi olman senin için faydalı olur