Doktor, mühendis vs. dişe dokunur bir bölüm kazanamaycak bireylerin çalışarak üniversite öğrenimini açıktan tamamlası gayet makul. İktisat/işletme gibi bölümleri çok yüksek puanlarla adam akıllı üniversitelerde okumadığınız sürece açıktan okumakla çokta bir farkı olmayacağını düşünüyorum. Ne aileye masraf yaptırın ne de siz zaman kaybedin. Girin bir yerde çalışın, açıktan okuyun. Okumayın demiyorum, açıktan da olsa muhakkak okuyun.