Bu devirde kızı ailesinden istemeyeceksin altın bilezik mobilya beyaz eşya araba vb herşeyi istiyorlar hemen, en iyisi çok görgüsüzlük yapanın kızını kaçırmak...bizde kız verdik hiçbir şey istemedik yeter ki mutlu olsunlar ikinci el eşya ile bile yaşanır .ama işte görgüsüz olanlar insanlığa bakmaz paraya bakar keza bunlar olurda fakir kalırsan kızı geri baba evine çağırır yuvayı bozarlar...ülkenin en az %40 ı asgari ücret alıyor ne hadlerine ki sorgulamak. Asgari ücret aslında yolsulluk sınırının üzerinde olması gerekti ama şuan açlık sınırının altında bunun suçunu da hükümette arasınlar elbet iktidar değişince düzelir hep böyle olacak değil...asgari ücret bir utanç değildir