Aşağılamak değil hocam. Belli ki kız seni seviyor ve ciddi düşünüyor yoksa zaten asgari ücret ile çalıştığın için çoktan numaranı engeller ilişiğini keserdi. Seni şimdiden ileriye dönük uyarıyor. Kız arkadaşın yaptığın işi değil aldığın maaşı küçümsüyor ve haksız mı diye sorarsan bence değil. Ha alın teri o konuda haklısın ama şu zamanda asgari ücret ile ev geçindirmek hayal maalesef. Ankara'da bile, İstanbul değil yani, evin sabit gideri sadece 10bin lira daha gıda vs alıp şahsi harcamaların olacak. Bence kız arkadaşına karşı soğuma. Dediğim gibi seni seviyor belli. Paranda da göz yok bence. Yoksa seni bırakıp (Allah korusun tabii) çoktan paralı erkek bulurdu yani. Sen de tamam şimdilik yeni bir iş vs bulana kadar burda çalış belki ama kpss mi çalışırsın başka bir iş, sektöre mi geçersin en kısa zamanda daha çok kazanabileceğin bir işte çalışmaya başla. İyi şanslar.