merhaba sizinle bir konuyu paylaşmak istiyorum 20 yaşındayım ve şuanda bir şirkette muhasebe bölümünde mali müşavir yanında hem öğrenip hemde asgari ücret üzerinden maaş alıyorum. Ama kız arkadaşım şu sıralar bana dediği şey o şirketten ayrıl kpss ye çalış memur ol senin işin ile ilerde geçinemeyiz diyor işte ailem sana vermez ne olduğu belli olmayan işte çalışan adama ben kız bile vermem derler tarzı şeyler söylüyor . 21 yaşına gireceğim ve açıkçası 2 sene okula ayıracak vaktim yok bu kadar vaktim yok iş öğrenip atılmam lazım artık . not : şuanda anadolu üniversitesi açıköğretimdeyim ama ona göre gereksiz ve lise mezunu gibiyim