bu zincir marketlerden üründe almayın çalışmayın da ,özellikle a101,şok,bim çalışanlarına bizzat köle muamelesi yapıyorlar ürünleri kötü ve fiyatları abartılı pahalı ,bu zincir market tekeline çok sert önlemler getirilmeli