Geçen süreçte bana hala yazanlar oldu. Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim forumda bot yazıyorum diyipte bot yazmayı bilenlerin sayısı 100 de 1 arkadaşlar üzücü. En az 100 kişi ile görüştüm sadece 1 kişi işini biliyor.