canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, şu an mevcut olan superonline olan sözleşmemiz sona eriyor. Başta ödediğimiz 100 tl olan fatura şu an 300 tl'ye çıkmış durumda. 15 mbps için çok fazla değil mi sizce de ? Turknete geçiş yapmak istiyorduk fakat altyapı yokmuş bulunduğumuz yerde. Ne yapabiliriz önerilerinizi bekliyorum.
Gıbırnet piyasanın en iyisi diyebilirim hem taahhütsün hem fiyatları çok uygun hem kurulum ücreti vs yok. İlk 3 ay fes etmezseniz kurulum ücreti vs yok. bir bakın derim 2 yıldır kullanıcısıyım memnunum