Merhaba, şu an mevcut olan superonline olan sözleşmemiz sona eriyor. Başta ödediğimiz 100 tl olan fatura şu an 300 tl'ye çıkmış durumda. 15 mbps için çok fazla değil mi sizce de ? Turknete geçiş yapmak istiyorduk fakat altyapı yokmuş bulunduğumuz yerde. Ne yapabiliriz önerilerinizi bekliyorum.
Gıbırnet piyasanın en iyisi diyebilirim hem taahhütsün hem fiyatları çok uygun hem kurulum ücreti vs yok. İlk 3 ay fes etmezseniz kurulum ücreti vs yok. bir bakın derim 2 yıldır kullanıcısıyım memnunum