Merhaba, şu an mevcut olan superonline olan sözleşmemiz sona eriyor. Başta ödediğimiz 100 tl olan fatura şu an 300 tl'ye çıkmış durumda. 15 mbps için çok fazla değil mi sizce de ? Turknete geçiş yapmak istiyorduk fakat altyapı yokmuş bulunduğumuz yerde. Ne yapabiliriz önerilerinizi bekliyorum.