THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resmi olarak yapıyorsa gram sıkıntı yok ama resmi değil ise ve mağdur diretirse o sıkıntı işte. avukat arkadaşlara danışın forumdan gelecek fikir ve öneriler gereksiz olabilir. başı ağrıtmadan avukat ile görüşün
resmi yapmiyor hatta düzenli bile yapmiyor öyle ayd yilda denk gelen bir işlem.
fikir oneriden ayri ,bilgisi olanlar başına gelmis olanlar belki işe yarar birşey soyluyebilir

Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az konuşsun o yeter.
teşekkürler dikkate alacağım.

Ayrıca bir avukata danışılsın. Para vermeye gerek yok demeyin. Keşkelerde kalmayın.
Geçmiş olsun.
hocam tahminimce tutarla avukat parasi ayni

ocuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk İfade Çok Önemlidir Bunu Unutmayın Herşeyi göze alarak gitsin ifadeye
birlikte gidiyoruz yoldayız dikkat edeceğiz teşekkürler
husamettinunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım konuşmalar duruyordur ve açıklamaya düzgün bir şekilde bozum vs yazmıştır.. Resmi yapmıyorsanız bozum işi her zaman sizin başınızı ağrıtır.
konusmalar durmasi lazim ancak aciklama vs yok galiba .
düzenli bozum yapmiyor tahminimce oyle tek seferlik denk gele ayda 1 olan bozumlardan biri