resmi olarak yapıyorsa gram sıkıntı yok ama resmi değil ise ve mağdur diretirse o sıkıntı işte. avukat arkadaşlara danışın forumdan gelecek fikir ve öneriler gereksiz olabilir. başı ağrıtmadan avukat ile görüşün