wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle elinize sağlık, yalnız bir tavsiyede bulunacak olursam kameraya bakmanızı tavsiye ederim. Öyle daha içten olur abone olarak dönüşünü daha fazla görürsünüz
valla çok haklısında ışığı kamera tarafına koymak zorunda kalıyorum o yüzden bakamıyorum