Bende bir süredir kullanıyorum, özellikle sunucu yapılandırması ile uğraştırmadan Python desteği verdiği için. Şu aşamada birde yeni Python sürümlerini desteklerseniz tadından yenmez. 3.7 sonrası yok maalesef :/