Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O tür şeylere karşıyım ben.

Minimum 3 lira vereceğiz zaten bizde her görev için. 3-6 lira aralığında seyredecek görevler.

Amacım üniversiteli gençleri toplamak veya ev hanımlarını.Üniversiteli gençler harçlık çıkarsın ev hanımlarıda eşlerine yardımcı olsun fatura vs ödesinler diye.

Umarım başarılır oluruz tek taraflı kazanç asla düşünmüyorum.Sistemi ilerlemesi için kullanıcıların kazanması gerek.O zaman sadık ve başarılı olur sistem.
Sancak37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim vermicem burda birinin daha gorev sitesi var kendi sitesinde google maps yorumu 75 kuruşa yaptırıyor ama burada ilani var 10 tl diye 1 kisiden 1 islemden 9.25 tl kazanmayı hedefliyor iseniz yetiskin cekemezsiniz.
Ama siz tutupta musteriden 10 tl aliyorsaniz bunun 7-8 tlsini veriyorsanız kullanicilara ev hanimlari once baslar sonra ogrenciler derken yayilirsiniz
Adam yazıyor başlığa 100 yorum 30 ya sen ne kazanıyorsun üyelerin ne kazanıyor saçma sapan işler yapıyorlar bir çocuk heveslenir girer bu işe sonrasını düşünmeksizin herşeyi mahfeder bu tür insanlar yüzünden kaç. Defa iade yaptık