Arkadaşlar merhaba.
Tık başı ücret ödemek yerine form doldurma başına ödeme yapmak istiyorum.
Sayfada bir form var. Reklama tıklayıp bu form doldurulduğu zaman ödeme yapmak istiyorum yani.
Bunun için site kit kurdum bir kaç tag ayarı yaptım fakat çözemedim. Hastayım zaten uğraşamıyorum.
Bana bu konuda ücretli yardımcı olabilecek ve yaparken de gösterebilecek bir arkadaş varsa öm'den teklif gönderebilir mi?
Teşekkür ederim.