Merhaba Hayırlı olsun öncellikle piyasayı bittirdiler malesef min 3 tl olan bir göre kuruşla vermeye başladılar yani yetişkinleri kuruşla tutmak zor malesef
O tür şeylere karşıyım ben.
Minimum 3 lira vereceğiz zaten bizde her görev için. 3-6 lira aralığında seyredecek görevler.
Amacım üniversiteli gençleri toplamak veya ev hanımlarını.Üniversiteli gençler harçlık çıkarsın ev hanımlarıda eşlerine yardımcı olsun fatura vs ödesinler diye.
Umarım başarılır oluruz tek taraflı kazanç asla düşünmüyorum.Sistemi ilerlemesi için kullanıcıların kazanması gerek.O zaman sadık ve başarılı olur sistem.