Başarılar hocam bende bilgisayar mühendisiyim ama bu alanda çalışmıyorum. Para piyasalari takip etmek tek hobim . Trader olarak gecimimi sağlıyorum. Demem o ki neyden zevk alıyorsan sonuna kadar git. Para kazanamazsin diyenlere kulak asma . Yazılım sektörü için bir yerde çalışmana gerek yok. Oturduğun yerden dünyanın öbür ucuna iş yapabilirsin.

Başarılar dilerim