Arkadaşlar merhaba,
https://www.r10.net/off-topic/347531...ne-girmek.html
konumda yazdığım gibi uzun zamandır çok istediğim yazılım sektörüne geçmek için adımı attım . Müdürümle görüştüm ve pazartesi dilekçeyi vereceğim ihbar süresi sonunda da tamamen odağım yazılım olacak. Bu konuyu uzun uzadıya düşündüm ve bu karara vardım. İlgilenen ve fikir verenlere teşekkür ederim.
Backend developer olarak çalışmak istiyorum ve bu konu için de tavsiyelerinizi bekliyorum. Sıfırdan başlamayacağım, PHP ile daha önceden bir e-ticaret scripti yazmıştım aşinayım. Java dili üzerinde ufak tefek çalışmalarım var ileri seviye bilgiye sahip değilim ortanın bir tık altı diyebilirim.
.NET Core ile çalışmayı düşünüyorum. Sizin önerileriniz ne olur? Bu ihbar sürecindeki 4 haftalık süreci en verimli nasıl kullanabilirim?