Sadece bir varsayım hocam. Acaba ev internetinizde güvenli internet işlemini aktif etmiş olabilir misiniz? İnternet sağlayıcıların hemen hepsinde böyle bir opsiyon var bildiğim kadarı ile. Çocuklar için güvenli internet erişimi şeklinde.