Selamlar, yaklaşık iki hafta önce tarafıma icra geldi bunun ödemesini icrayı gönderen firmanın vekalet verdiği avukata yaptım.Kendisi icranın kaldırılması için talep gönderdi.Uyaptan kontrol ettiğimde icra daireside şöyle bir tutanak yollamış

1-Dosyanın Haricen Tahsil nedeniyle kapatılması talebinin REDDİNETAHSİL HARCININ YATIRILMASI HALİNDE TALEBİN KABULÜNE KARAR VERİLDİ.

Bu ödemeyi benim mi yapmam gerekiyor? Benim avukata yaptığım ödeme içinde harç ücreti vs diğer ücretlerde bulunuyordu uyapta kesinleşen miktarı direkt olarak avukata iletmiştim.