Hocam wbots paralı birşey yani telif açılır mı bilemem ama her haber sitesinden almıyorum ve özgünleştirici kullanıyorum.
Hocam o eklentileri kurarssam daha karman çorman olmasın? Çünkü geoit kullandınız mı bilmiyorum ama temada reklam yerleşimleri var kodları onlara yerleştirdim direk. Ad inserter e de yerleitirirsem karışmasın iyicene? Başka öneriniz var mıdır?
New adman basit hocam yazının başına ortasına sonuna adsense reklam biriminden oluşturduğunuz reklam kodlarını eklemeniz yeterli eğer tema da reklam yeri varsa reklam kodlarını oraya da yerleştirseniz olur eklentisz. Wbots ben de kullanıyorum başta Yazar hocam teliften wbots sorumlu değildir diye yani siz sorumlusunuz onu belirteyim
Yayınladığımız bir haber İHA AA veya DHA ajanslarına aitse silin başınıza iş alırsınız