ıvır zıvır her b*ka kullanabileceğin bi hattın olacak onu da devamlı işin bittikten sonra kapalı tutacan
Keşke o kadar kolay erişebilseydik bu imkanlara. 😊 En tepeden çözülmesi gerek bence. BTK iyi bir kurum ama bazen gerçekten yapılması gereken şeyleri, belli sayıda bir talep olmadan dikkate almıyor.