WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ıvır zıvır her b*ka kullanabileceğin bi hattın olacak onu da devamlı işin bittikten sonra kapalı tutacan

Keşke o kadar kolay erişebilseydik bu imkanlara. 😊 En tepeden çözülmesi gerek bence. BTK iyi bir kurum ama bazen gerçekten yapılması gereken şeyleri, belli sayıda bir talep olmadan dikkate almıyor.