Ne güzel oturmuş kahvemi yudumluyordum ve aniden ekrana böyle birşey çıktı şahsen korktum aniden çıkınca nasıl yaptılar numaramı nasıl buldular bir fikrim yok bunu nasıl yapıyorlar kapatamıyor muyuz...
not: teknoloji gelişmiş ha birde yazım kuralları desen yok kurumsal gibi yazsaydınız bari inandırıcı olurdu...