Merhaba sıfır sezondan beri fornite oynuyorum belirli şehirlerde 1. madalyalarım var.
ne yazikki x sezondan beri grafik ayarlarında sorun yaşıyorum sorunsuz oynadığınız sistem veya grafik tavsiyeleriniz varmıdır?