Tabi ki sonuç itibari ile emeğin çalınmış fakat bunun öbür tarafı da var ben hiç bir zaman bu tür olaylarda emek hırsızlığının yanlarına kaldığını görmedim elbet bir yerden çıkar geç olur ama çıkar