arkadaşlar .kayseriden kapadokya gidicem bir günlük. yarın pazar sabahı 7 de alıp akşam 7-8 gibi bırakmak için. sürücü belgesini tc kimlik kartına ekledim.tek kartım var. rent a car bu şekilde kabul etmiyor. e devlette hepsi gözüküyor sistemde. rent a car sigorta bile soruyor anlamadım .kendime ait e ticaret sitem var. sigorta filan yok .findex puanı diye saçma şey istiyor. 1400 olması lazım benim 1370 . aracını kayseriden kiraya verebilecek varmı .neyse veririm maddi. 2 haftadır halledemedim. sinir oldum. 8-9 senelik şöförüm . yardımcı olana versace eros marka orjinal parfüm hediye edicem söz .