hozcetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet,ödemeniz gerekecektir.
Teşekkür ederim. Peki eskiden de bu böyle miydi? Komple kategori 35 alınabiliyor muydu yoksa sonradan mı alt sınıflar ortaya çıktı?