Utanmazlar. Olm hepiniz 40-50 yıl daha yaşayıp geberip gideceksiniz. Yediniz yediniz doyamadınız mı. Arkanızda leş gibi bir isim bırakacaksınız ve o isim kayıtlar altında nesilden nesle geçecek. Hatta binlerce yıl sonra yapay zeka arasında şakalaşırken "bu insanlar da ne envantermiş ya, şu tiplere inanmışlar, ee sonlarının gelmemesine şaşmamalı ZOrtuhahaha(Yapay zeka gülüşü)" çocuğun kızın tipine o kadar işlemiş ki içlerindeki o çirkinlik. Bende böyle bir huy var bazı insanların yüzüne bakınca midem bulanıyor. Rahatsızlık ne yazık ki hakaret değil. Yiyorlar doymuyorlar, olmuyor işte asla tatmin olamayacaksınız bu dünyada. Ne kadar para kazansanız da. Ama biz çocuklarımızın çocuklarına her zaman "gel torunum bak bizim zamanımızda böyle tipler vardı ahaha" diye anlatacağız. 50 yıl sonra 6 yaşındaki çocuk bile gülecek size. Ölüp gideceğiniz, hiçbir anlamı olmayan şu dünya için para kadar aslında hiçbir anlamı olmaması gereken bir şeyi bu kadar metalaştırdınız sahip oldunuz oldunuz doymadınız. Yiyin yiyin.