sahibi olmadığın yazılım hiç bir zaman senin değildir. milleti haraca bağlamışlar epin firmaları 2 kuruş fazla ver yabancı yazılım firmalarından kralını yaptırırsın. trdeki yazılım firmalarından ayrılması bile meseledir datanı kolay kolay alamazsın
hım peki hocam o kadar rakip varken acmak mantıklımı + bide kaar bırakırmı mesele forumda epin sitesi satan çok arkadaş gördüm karlı olsa satmazlar diye düşünüyorum