Geçen yıl 500k üzeri çekimler yaptım sorun olmadı.Vergi konusunda hiçbir şekilde vergilendiremiyorsunuz yasa çıkarsa yürürlüğe girdiği tarihten sonrası için sıkıntı olur geçmişe yönelik inceleyemezler.