youtubeden sorunu rahat bir şekilde bulabilirsin..başkasına gerek yok bence hem öğrenmiş olursun
Bir ara Elementary OS kullanmıştım. Tavsiye ederim.
hocam linux mint tavsiyemdir hem kullanımı basit hemde çok az kaynak kullanıyor
Merhabalar. Ubuntu 20.04 LTS Çok rahat işinizi görecektir hem de UI dostu kullanması rahat diğer sürümlere kıyasla
Aslında işlemciniz kötü değil 4 GB ram Ve SSD takviyesiyle çok rahat şekilde Windows kullanmaya devam ede bilirsiniz isterseniz PM den yardımcı ola bilirim detaylı şekilde
Hocam sağol, umarım pişman olmam ama windows'un "w"sini bile görmek istemiyorum
Elemntary OS ve Deepin OS tavsiye ederim. Tasarım anlamında da üzmezler kaynak kullanımı Windows'a kıyasla çok daha az ancak diğer distrolara göre daha fazla.
Ben eski laptopum için Chrome Flex öz kullaniyorum. Linuxdan çok daha hızlı ve ihtiyaç olarak belirttiğim şeyleri rahatlıkla yapabilirsin
Arkadaşlar değerli yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için teşekkürler. Akşam linux mint kurmayı deneyeceğim, inşallah beceririm