Ben kimseden takipçi satın almam, Twitter dan başka sosyal ağ hesabım da yoktur.
Şuan da Türkiye de en gelişmiş Twitter full Request API V2 ile kodlanmış paneline sahibim. Ve bir çok Smm panel de ki 30k beğeni 60 gün garantili servisin sahibiyim.
Size yol göstermek için yorum yapmıştım fakat siz terbiyesizlik ten öteye gecmemissiniz malesef. İyi çalışmalar, alintilamayın.
Selam hocam, Sizcede biraz fazla abartmıyor musunuz? Bence burada bi terbiyesizlik yok sadece küçük bir şakadan ibadet yazılan {Ziya} cümlesi var. Aynı zamanda Twitter sağlayıcısı olabilirsiniz lakin sahsi görüşüm smm paneller de güzel kazançlar elde edebiliyor. Suan +15.000 den fazla üyem var ve sadece servis sağlayıcısı olsam suan ki kadar kazanabileceğimi de düşünmüyorum. (instagram Tr takipçi sağlayıcısıyım deseniz bu dediğinizi anlardım lakin sadece Twitter takipçi sağlayıcıyım demeniz sektörün içinden birisi olarak komik geldi)