buabula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ticaretlerinizde takipçi almışsınız ama sağlayıcının almasıda ironi olmuş tabi öz fikrim , Replik vardı neydi ya ha ; ziyaaa
Ben kimseden takipçi satın almam, Twitter dan başka sosyal ağ hesabım da yoktur.


Şuan da Türkiye de en gelişmiş Twitter full Request API V2 ile kodlanmış paneline sahibim. Ve bir çok Smm panel de ki 30k beğeni 60 gün garantili servisin sahibiyim.

Size yol göstermek için yorum yapmıştım fakat siz terbiyesizlik ten öteye gecmemissiniz malesef. İyi çalışmalar, alintilamayın.