Geçen gün 5 tlye aldım, yakında eczaneler dışında satış olmayacak fiyatı 2 katına çıkacak diyorlardi neredeyse 3 katı artmış, şaka gibi cidden. Sadece ekonominin kötü olmasıyla alakalı değil millet kafasına göre fiyat ayarlıyor.