tosunpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 ün açıklamaları var.
ayrıca 12 de yapamayıp 13 veya 14 den beklentiniz nedir ?

ben şuan 10TPro kullanıyorum. oyun amaçlı. Mi 14 de çıksa hiçbir oyun iphone daki performansı vermiyor. daha da büyüteyim. ipad de en verimli oyun zevkli oluyor
IP Pro max kullanıcılarının en büyük kullanım sebebi olarak video edit den bahsediliyor
ben kullanmadım cihazı

RedRice den beri bu markayı kullanıyorum.
maalesef sürekli hintliler tarafından ve aşırı sıklıkla update edilen rom larından sıkılıyorum. miui olarak yani düzenli menü ve arama özellii güzel olsa bile.. samsung un kendi geliştirip eklediği veya satın alarak kendi içerisine eklediği temel yazılımlar... ki note uygulaması ocr uygulaması gibi.. yıllardır adı note olan ama bir türlü kalem desteği gelmeyen yapısı..

evet fiyat işlemci ekran performansı çok güzel. o sebeb ile kullanıyorum.
ama eksiklerini de hatalarını da biliyorum.

aceleye gerek yok.. kendi kamera yazılımı maalesef bir türlü üst seviyelere gelemiyor.
tabiki tema desteği veya adına "görsel değişiklik" yapılabilmesi açısından oldukça popüler olması da ayrı bir konu. bugün theme programını açtığımda... oldukça fazla görsel alternatif olduğu gibi kendimini bu alternatifleri modifiye yapabiliyor olmam da ayrı bir güzellik...

xiaomi; son kullanıcılar için rom içerisine kendine ait ve çekici - bağlayıcı uygulamalar ekler ise... base app leri ile oldukça başarılı video/photo çekimleri sağlar ise.. alternatifsiz olabilir ama ... yapmıyorlar

şuan LMCY fotoğraf çekme yazılımını kişisel geliştiren bir elemana yetişemiyorlar.
Beklentilerim suya toza dayanıklık kablosuz şarj 8 gen2 işlemci

* bende 14 pro max var şirket hattı için kullanıyorum.
Mobilde oyun bırakalı çok oldu. Artık oynamıyorum.

Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, S23 Ultra ay başı tanıtılması bekleniyor, bunu almanızı öneririm.
Samsung sevmiyorum. İPhone kullanırken bir ara heveslendim ama öyle bir hevesle kaldı hemen iade etmiştim. Irakta s22 ultra 900 usd ydi almadım