demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu zamana kadar kazancım ne zaman 10un üstüne çıksa hesabım askıya alındığı için saldım admobu
Hocam merhabalar. Nasıl ve ne neden ile alındı acaba ?