Hoşgeldin hocam
şu zamana kadar kazancım ne zaman 10un üstüne çıksa hesabım askıya alındığı için saldım admobu
geçmiş olsun hocam politikalara uyulduğu taktirde askı yememesi gerek galiba yanlışım varsa düzeltin lütfen pek bilgim yok admob sekötürü hakkında