Merhaba hocam,
İş hala alınmadıysa ayrıntıları özelden yazar mısınız
Kullanıcı ve ziyaretçi ip sini mi loglasın
users adında bir tablomuz var. Bu tabloda kullanıcı adı, şifre, user id gibi şeyleri tutuyoruz. Buraya ekstra bir kolon açılıp giriş yapanların, kayıt olanların ipsini çekmeyi istiyoruz. Yani user giriş yaptığında user id nin karşısına ipsi yazacak.