Kardeşimin bankaya 3bin lira borcu var ve hacize dönüşmüş. Banka hesaplarına para gönderildiği zaman paraya direk el koyuluyor. Çekilemiyor ve harcanılamıyor. Papara kullansa yine aynı şey olur mu?
Yani, hacizlik olan birisinin papara hesabında ki paraya banka el koyabilir mi?
Paparaya sormak için 3 gündür arıyoruz hiç bir türlü ulaşamadık..
Uyap vatandaş tan edevlet şifresiyle giriş yapın icra dosyasını bulun ayrıntılar bölümünde tek tek yazar hangi bankalara yazı gönderildigi her yazı göndermenin maliyeti oldugu için her bankaya yazı yazılmıyor daha sonrada yazı yazılmayan bankayada yazı gönderebiliyor alacaklı borc zaten cok büyük rakam degil alacaklıya ulaşıp taksit yapmak istediginizi söyleseniz en azından taksitle borcunuz biter. Gecmiş olsun