çok riskli bir iş bu bence.
1- Sizin adınıza kestiği faturayı karşı taraf bunlara ödeyecek, ve siz gider pusulası karşılığında hesabınıza parayı göndermelerini bekleyeceksiniz. Ya göndermezlerse ? Nasıl hak iddia edeceksiniz ?

2- 1 yılda 50 bin tl den fazla gider pusulası doldurursa sizin adınıza, kimliğinizi de aldığı için direkt gelir vergisi beyanı zorunluluğu doğuyor sizin için.

daha farklı riskler de var, burada yazmak istemiyorum.