KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç Otoimmüm rahatsızlığınız var mı?
yani sanıyorum yok çünkü gözümle ilgili hiç problem yaşamadım daha önce bu arada dünkü problem tamamen yok artık yani 2-3 saat sürdü sonra düzeldi.