Dostum mavi tık gelmeyecek olsa Twitter blue ozelliklerimi kaybederim. Öyle bir şey yok . Ve Twitter da profil konumum zaten Amerika olarak görünüyor


GokhanCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mavi tik geldi mi ? Büyük ihtimal gelmeyecek , inceleme yapıyorlar.