Şahıs şirketi varken de freelance çalışmış oluyorsunuz fark eden bir şey yok.

O dediğiniz siteler maalesef işe yaramaz, ticari amaçlı sizin hesabınıza giren paraya sizin fatura kesmeniz gerek. İlerde başınız ağrımasın dikkat edin.

Evet şirket masrafı çok fazla kazancınızın yüzde 35-40’ına el koyuyor devlet. Yeni yılda ne yapacağız bilemiyorum 3000 liraya yakın bağkur primi, damga vergilerine gelecek yüzde 122 zam. Kazandığımız 3 kuruş para devlete geri gidiyor. Allah yardımcımız olsun.

Şirket açmak enayiliktir, girin asgari ücretle çalışın kafanız rahat etsin. Tertemiz 8.5 alırsınız üstüne sigortanız yatar mis gibi. Biz şirket üzerinden 8.5 kazansak elimizde kalacak para 4 bin lira.