icrayı vergi dairesi koyduysa tüm bankacılık faaliyetlerine el koyuyor. kişi veya şirketlerle haciz durumun varsa banka adlarını liste olarak sunması gerek. benim öyle olmuştu ve birkaç banka yazılmamıştı. paparayı aklına getireceklerini sanmam. ayrıca 3000 diyorsunuz çok para gelince diyorsunuz yatırın o o zaman. inanın bunun pişmanlığını ilerde çekersiniz.