Öncelikle geçmiş olsun. Bu sorunuza " birşey olmaz" demek yanlış olur. Alacaklı veya vekili oraya da yazdıysa sozz konusu durum orada da aynı olur. Vatandaş uyaptan bakabilirsiniz nerelere yazdıklarina.